Over de training Commerciële vaardigheden voor engineers

Tijdens deze training staan onder andere de volgende commerciële vaardigheden centraal: 

  • Beter klantbehoeften en wensen herkennen
  • Goede vragen leren stellen (open en gesloten vragen)
  • Durven door te vragen en doorgronden (klanten echt begrijpen)
  • Beter inspelen op de signalen van de klant die de (service) engineer hoort en ziet. Met als doel van meer toegevoegde waarde zijn voor de klanten waar uw organisatie voor werkt.
  • Meer commerciële slagkracht

Over de training Commerciële vaardigheden voor engineers

Tijdens deze training staan onder andere de volgende commerciële vaardigheden centraal: 

  • Beter klantbehoeften en wensen herkennen
  • Goede vragen leren stellen (open en gesloten vragen)
  • Durven door te vragen en doorgronden (klanten echt begrijpen)
  • Beter inspelen op de signalen van de klant die de (service) engineer hoort en ziet. Met als doel van meer toegevoegde waarde zijn voor de klanten waar uw organisatie voor werkt.
  • Meer commerciële slagkracht

Programma

  • Klantsignalen en -behoeften (h)erkennen
  • Helderheid krijgen en goede vragen stellen
  • Structuur in vraagstelling om behoeften te achterhalen
  • Inleven in de problemen van de klant

Tijdens deze training van 1,5 dag gaan de deelnemers aan de slag met praktische situaties. Dat kan door een aantal cases te oefenen of het oefenen met uw concrete situatie(s) bij de klant waar u voor werkt. Hierbij worden onder andere rollenspellen gebruikt en groepsdiscussies.

Uw trainer

Wilma Kuijpers 1250x900 v2 Wilma Kuijpers 1250x900 v2
Wilma Kuijpers, Opleidingsmanager
+31 (0)6 20 62 56 80
w.kuijpers@mikrocentrum.nl

Ontdek de mogelijkheden om deze bedrijfsinterne training te organiseren

Wanneer u meerdere medewerkers in uw bedrijf op wilt laten leiden, is het interessant en voordelig om deze training bij u op locatie te organiseren. Een goede afstemming op uw bedrijfsspecifieke situatie en de inzet van zeer ervaren docenten die hun sporen in de praktijk hebben verdiend is hierbij essentieel. Mikrocentrum is CEDEO-erkend en garandeert de beste kwaliteit.

Onze opleidingsmanager denkt graag met u mee!

Heeft u interesse in dit bedrijfsintern traject? Onze opleidingsmanager Wilma Kuijpers komt graag vrijblijvend bij u op bezoek. 

Wilma Kuijpers 1250x900 v2
Wilma Kuijpers, Opleidingsmanager
+31 (0)6 20 62 56 80
w.kuijpers@mikrocentrum.nl

Ontdek de mogelijkheden om deze bedrijfsinterne training te organiseren

Wanneer u meerdere medewerkers in uw bedrijf op wilt laten leiden, is het interessant en voordelig om deze training bij u op locatie te organiseren. Een goede afstemming op uw bedrijfsspecifieke situatie en de inzet van zeer ervaren docenten die hun sporen in de praktijk hebben verdiend is hierbij essentieel. Mikrocentrum is CEDEO-erkend en garandeert de beste kwaliteit.

Onze opleidingsmanager denkt graag met u mee!

Heeft u interesse in dit bedrijfsintern traject? Onze opleidingsmanager Wilma Kuijpers komt graag vrijblijvend bij u op bezoek. 

Gerelateerde cursussen